Het bestuur
Het bestuur komt maandelijks samen om actuele zaken te bespreken en te beoordelen of actie nodig is. We onderhouden regelmatig contact met de gemeente Heerenveen en andere belanghebbenden. Onze bestuursleden wonen ook bijeenkomsten bij over projecten in Akkrum-Nes, zoals informatieavonden over de ontwikkeling van bouwprojecten en herinrichtingsplannen. Daarnaast brengen we aandachtspunten vanuit de dorpen Akkrum en Nes onder de aandacht van de gemeente. Als inwoner of lid kunt u ook onderwerpen op de agenda zetten.
Vergaderdata
Het bestuur vergadert in principe elke eerste maandag van de maand, met uitzondering van de zomermaanden juli en augustus.
In overleg met één van de bestuursleden is een ieder die iets wil inbrengen, aan de kaak stellen of melden welkom op de vergadering. Vanzelfsprekend mogen zaken ook schriftelijk of per email worden ingebracht.
Algemene ledenvergadering
Een keer per jaar organiseren we een algemene ledenvergadering. U kunt het huishoudelijk reglement van Plaatselijk Belang Akkrum-Nes vinden via deze link. Hierin staan afspraken over hoe Plaatselijk Belang, leden en het bestuur zich organiseren. Voor de statuten, de grondregels van onze vereniging, kunt u contact opnemen met het secretariaat.
Nieuwe bestuursleden
Voel jij je betrokken bij onze mooie dorpen en wil je je inzetten om ons leefklimaat nog verder te verbeteren?Zie jij het zitten om het bestuur te versterken?
Dagelijks bestuur
Voorzitter: Abel Kleefstra
Per 1 september 2024 is Abel Kleefstra voorzitter van Plaatselijk Belang
Secretaris: Geeske Schaap
Correspondentie, Secretariaat, Dorpsvisie, Beheerder FB
Mail: secretariaat@akkrum-nes.nl
Penningmeester: Grietje Balsma
Financien, Ledenadministratie, Beheer website, Mede-beheerder FB
--
Algemene leden
Bestuurslid: Jogchum Reitsma
Algemeen bestuurslid
Bestuurslid: Sjaak Commandeur
Algemeen bestuurslid
Bestuurslid: Hein Jouke Wind
Algemeen bestuurslid
Bestuurslid: Elisabeth Rekker
Algemeen bestuurslid